Gemeente Wijdemeren - Informatieavonden nieuw evenementenbeleid

De afgelopen maanden zijn we hard aan het werk geweest met een nieuw evenementenbeleid. Wilt u weten wat er precies veranderd is of heeft u ideeën over het evenementenbeleid die u graag met ons wilt delen? Komt dan naar een van de informatieavonden.

We organiseren twee avonden. Een avond speciaal voor inwoners en een tweede avond voor evenementorganisatoren.

Infoavond inwoners

De informatieavond voor inwoners is op maandag 15 juli. We geven een korte toelichting op het nieuwe evenementenbeleid en vertellen u welke zaken van belang zijn voor omwonenden van een evenement, zoals bijvoorbeeld de eindtijden, geluidsnormen en locatieprofielen. Na de presentatie krijgt u de mogelijkheid om bij verschillende ambtenaren en adviserende partijen verder in gesprek te gaan of vragen te stellen.

Infoavond evenementorganisatoren

De tweede avond is op maandag 19 augustus en is voor de organisatoren van evenementen. We brengen u op de hoogte van de veranderingen in het evenementenbeleid, zoals bijvoorbeeld de duurzaamheidschecklist. Hierna volgt er in een interactief programma een gesprek over het evenementenbeleid. Ook is er ruimte om in gesprek te gaan over de ervaringen met vergunningaanvragen. We horen graag van u wat er goed gaat en wat beter zou kunnen.

Aanmelden

Beide informatieavonden vinden plaats van 19.30 tot 21.00 uur in het gemeentehuis, Rading 1, Loosdrecht. We horen graag of u hierbij aanwezig wilt zijn. Aanmelden kan via n.morren@wijdemeren.nl.

woensdag 3 juli 2019