Op zondagmiddag 7 juni heeft bij de sportvelden aan het Jagerspaadje een woordenwisseling plaatsgevonden tussen bewoners van de noodopvanglocatie in Loosdrecht en enkele inwoners.
zondag 7 juni 2026
De bewoners van de noodopvang waren daar aan het voetballen. Inwoners zouden de bewoners van de noodopvang hebben gefilmd met een mobiele telefoon. De bewoners van de noodopvang vonden dit niet prettig. Er ontstond een woordenwisseling, waarna de partijen uit elkaar zijn gegaan.
Politie, COA en gemeente bespreken de situatie met alle betrokkenen.